Klášter Želiv —
Stratégia, koncept korporátnej identity, sociálne média a fotografie
20h
osobných konzultácií s vedením kláštora a rezortu
Rezort Klášter Želiv
Kláštor Želiv je nielen spirituálnym miestom, ale aj rezortom plným možností. Ponúka ubytovanie v historickom hoteli, reštauráciu, wellness a dokonca vlastný pivovar a pivné špeciality.
Lokalita
Želiv, Česká republika
Zameranie
Hotel, pivovar
Veľkosť spoločnosti
20 — 50 zamestnancov
Dodané služby
audit a stratégia
branding
copywriting
fotografia a postprodukcia
sociálna komunikácia
grafické služby
Klient
Klášter Želiv, situovaný v malebnej oblasti Vysočina v Českej republike, je miestom bohatej histórie a kultúrneho dedičstva. Tento benediktínsky kláštor založil v roku 1139 biskup Jindřich Zdík a bol následne premenený na prepoštstvo. Klášter je obklopený nádhernou prírodou, čo ho robí ideálnym miestom nielen pre duchovné účely, ale aj pre turistov, ktorí túžia po pokoji a relaxácii.
V areáli Kláštora Želiv nájdete moderné hotelové zariadenie poskytujúce komfortné ubytovanie v jednoposteľových až štvorposteľových izbách. K dispozícii je tiež reštaurácia s tradičnou českou kuchyňou. Pre milovníkov wellness ponúka Klášter Želiv relaxačné procedúry ako sú masáže, sauny či vírivka. Jedinečným lákadlom je aj miestny pivovar, kde si môžete vychutnať lahodné pivo vyrobené priamo na mieste podľa tradičných receptov mníchov.
Klášter Želiv je atraktívny nielen pre svoje zázemie, ale aj pre množstvo kultúrnych a turistických aktivít, ktoré ponúka. Pestrý program zahŕňa prehliadky kláštorného komplexu, koncerty duchovnej hudby či rôzne výstavy. Vďaka svojej polohe je kláštor ideálnym východiskovým bodom pre pešie či cyklistické túry po okolitej prírode. Navštíviť Klášter Želiv tak predstavuje skvelú príležitosť spojiť hľadanie vnútorného pokoja s objavovaním krás histórie a prírody.
Problém
Klášter Želiv je miesto s výrazným turistickým potenciálom. Má na to všetky predpoklady, s výnimkou nezvládnutého marketingu. Súčasná prezentácia Kláštora je komplikovaná, zastaralá z hlľadiska dizajnu a nekonzistentná z hľadiska obsahu. Viaceré inštitúcie majú svoje vlastné webové stránky vytvorené na platforme Wordpress. Chýba bohatý vizuálny obsah a presné, a zároveň presvedčivé informácie.
Vo vedení kláštora (duchovné aj komerčné) neexistuje spoločný názor na to, ako by sa mal Klášter Želiv do budúcna profilovať.
Riešenie
Samotnému návrhu konceptu spracovania kláštora Želiv predchádzalo niekoľko osobných konzultácií a workshopov priamo v Kláštore Želiv. Cieľom prvej fázy bolo osobne spoznať vedenie kláštora, ale predovšetkým jeho areál a ponúkané možnosti – hotel, reštauráciu, wellness, pivovar, duchovné a historické pamiatky a atrakcie v okolí.
V druhej fáze sme zhodnotili celkový digitálny obsah. Od značky, cez weby jednotlivých inštitúcií, textový a vizuálny obsah ako aj natívnu komunikáciu. Na základe auditov biznisu a produktu, auditu kľúčových slov, obsahu a optimalizácia pre vyhľadávače sme navrhli komplexnú stratégiu pre online marketing kláštora. Jej súčasťou bola detailná mapa webových stránok, návrhy na automatizácie a prepojenia, systém využívania QR kódov, zákaznícky vernostný systém a samozrejme dlhodobá obsahová a komunikačná stratégia. Vytvorili sme tiež systém managementu obsahu.
Pre lepšie pochopenie dostupných technologických možností a možností prezentácie sme pripravili niekoľko konceptov. Od redizajnu značku, cez ukážku moderného hotelového webu s možnosťou napojenia na online rezervačný systém, až po vizuálnu prezentáciu rezortu pomocou virtuálnych prehliadok. Pre pivovar sme nafotili sériu fotografií s dôrazom na prírodný charakter a kvalitu vyrábaného piva. Pre rezort zase koncept natívnej komunikácie na sociálnych sieťach.
“Koncept značky, dizajnu a propagácie Kláštora Želiv z dielne FUTUR DIGITAL nám pomohol pozrieť sa na možnosti nášho rezortu z iného uhla pohľadu. Priniesol inšpiráciu, ale aj nové moderné smery, ktorými sa začíname pozerať.”
Recenzia klienta
Dušan Sklenka
— Konateľ Klášter Želiv s.r.o.
Celkové výsledky
Cieľom bolo vytvoriť uskutočniteľný koncept, ktorý vedeniu kláštora predstaví a priblíži nové možnosti propagácie kláštora. Vďaka vizuálnym konceptom, ktoré sú ľahko uchopiteľné a prevediteľné do praxe, získal kláštor možnosti, ktoré mohol vo svojej marketingovej propagácii uplatniť ihneď po ich odovzdaní.
To do akej miery sa jednotlivé koncepty uplatnia, ukáže až blízka budúcnosť.
Dodané služby
Audit a Stratégia
audit biznisu a produktu
analýza kľúčových slov a obsahu
audit optimalizácie pre vyhľadávače
online marketingová stratégia
Webdizajn
návrh prototypu
vývoj na platforme Wordpress
analýza automatizácie
Branding a obsah
branding
copywriting
fotografia produktu
fotografia interiéru
reportážna fotografia
Komunikácia
sociálne siete
e-mail marketing
vernostný marketing
lead marketing
Podobné projekty
Hľadáte ďalšiu inšpiráciu pre svoj biznis?
Hotel Arcade – Fotografia interiérov a architektúry pre lokálny banskobystrický hotel. HDR fotografie hotelových izieb a salónikov.
Markpro.sk – Obsahová platforma pre slovenských marketingových profesionálov.
FUTUR DIGITAL