Peter Hrnčiar2 minKlienti18. mája 2021

Prototyp Ardiama.sk postupne nahradíme novým e-shopom na mieru

Hlavná stránka Ardiama na tablete

Ardiama čoskoro dostane svoj nový plnohodnotný e-shop vytvorený na mieru. Na základe zozbieraných používateľských dát z nášho expresne dodaného prototypu.

V októbri 2020 sme pre online zlatníctvo Ardiama spustili prototyp nového e-commerce riešenia.

Možno si kladiete otázku prečo práve prototyp a prečo nie plnohodnotný e-shop?

Práve preto, aby sme e-shop mohli spustiť čo najskôr (do 2 mesiacov od prvehé stretnutia s objednávateľom) a získavať z neho cenného údaje o správaní používateľov, ktoré pri vytváraní zadania chýbali. Jednoducho, aby sme časovo aj finančne nákladný projekt nevytvárali „na slepo“.

Prototyp, resp. štartovací e-shop je výborným krokom vtedy, keď potrebujete svoj e-shop spustiť čo najskôr, nepoznáte ešte svoju cieľovú skupinu, nemáte dostatok informácii o jej zvyklostiach a správaní a chcete tieto údaje čo najskôr získať. Je jedným z krokov efektívneho procesu označovaného ako Growth-driven design.

V tomto prípade čiastočne upraveného pre naše individuálne potreby (z pôvodného e-shopu zachováme backend, frontend budeme postupne redizajnovať na vlastnú Woocommerce šablónu).

Dôvodom prechodu na vlastnú šablónu je rýchlosť načítania e-shopu na mobile. Tá sa od polovice júna stáva kvôli Core Web Vitals kľúčovou. Hlavne pre vyhľadávanie a nakupovanie prostredníctvom mobilu.

Na novom e-shope nás čaká niekoľko zmien:

  1. Vizuálna identita značky.
    Pre značku doplníme novú hlavnú farbu, ktorou značku odlíšime od konkurencie a priblížime zákazníkom. Poznáte to, aj Orange, Telefonicu alebo T-com poznáte na prvý pohľad podľa farby. Veríme, že sa nám niečo podobné podarí aj s Ardiamou – samozrejme v jej odvetví pôsobenia.
  2. Sortiment diamantových šperkov.
    Z ponuky pravdepodobne vyradíme sety a súpravy diamantových šperkov a budeme ich zákazníkom ponúkať až následne po nákupe prvého šperku ako vhodných šperkov do súpravy.
  3. Jednoduchšia navigácia
    Zjednodušíme navigáciu medzi hlavnými kategóriami a subkategóriami.
  4. Pomôcky pre výber váhy diamantu a veľkosti šperku
    Vytvoríme ilustrácie a pomôcky uľahčujúce výber váhy diamantu ako aj veľkosti zásnubného či svadobného prsteňa.
  5. Viackrokový nákupný proces
    Jednokrokový nákupný proces rozdelíme do viacerých samostatných krokov. Dôjde tak k minimalizácii množstva informácií na jednotlivých krokoch nákupného procesu, k celkovému sprehľadneniu a vyššiemu sústredeniu používateľa na to, čo je v danom kroku dôležité. Navyše takýto nákupný proces bude aj ľahšie analyzovateľný (z hľadiska konverzie aj miery opustenia).

A to samozrejme nie je všetko.

Sledujte náš blog a prípadové štúdie. Už čoskoro vás budeme informovať o našom pokroku.

A ak máte záujem o vlastný stabilný a efektívny e-shop, máme pre vás pripravené nové riešenie – EshopBOX.

Získajte prístup k zaujímavým novinkám medzi prvými

Odoberajte naše novinky na svoj e-mail

Ochrana vášho súkromia je naša priorita.

Podobné články

FuturDIGITAL