Predajné stránky

Ardiama

Audit, copywriting a webdizajn predajných stránok pre zásnubné prstene značky Ardiama.

Zistiť viac o realizácii

Večne krásne, diamantové zásnubné prstene

Na Ardiama nájdete profesionálnymi dizajnérmi navrhnuté, diamantové prstene zo 14-karátového bieleho, ružového alebo žltého zlata. Všetky predávané diamanty sú medzinárodne certifikované inštitúciou GIA. Číslo certifikátu je laserovou transkripciou vpísané priamo do prsteňa. Prstene sú dodávané v luxusných krabičkách.

“Pre Ardiama.sk sme vytvorili minimalistické predajné stránky postavené na kvalitných fotografiách zásnubných prsteňov.”

Privádzanie návštevníkov na e-shop pomocou platenej reklamy nemusí prinášať dostatočne vysoký konverzný pomer - predaje. Produktová stránka na e-shope obsahuje viaceré prvky, ktoré môžu znižovať celkovú mieru konverzie (pomalšie načítanie, navigačné menu, odkazy, popupy a pod.). Zároveň produktová stránka nie vždy odpovedá na všetky otázky potenciálneho zákazníka a nemusí u neho ani vzbudzovať dostatočnú dôveru (recenzie, iné formy social proof). Vhodnejším spôsobom pre zvýšenie predaja z platených reklám, a teda konverzie sú predajné stránky a predajné funnely.

Pre Ardiama.sk sme navrhli niekoľko predajných stránok zameraných na zvýšenie konverzie z reklám umiestňovaných v Google Ads a na sociálnych sieťach. Predajné stránky sú ideálnom spôsobom pre zvyšovanie konverzií z reklamy. Stránky sa rýchlo načitávajú (na desktope aj na mobile), riešia problém zákazníka vrátane všetkých jeho otázok, poskytujú dostatočnú dôveryhodnosť (recenzie a iné formy social proof) a sú priamočiare. Ich jediným cieľom je predať prezentovaný produkt. Pre maximalizáciu konverzie sme začali auditom produktu. Na jeho základe sme vytvorili predajné texty (pre viaceré publiká), navrhli wireframy a samotné predajné stránky. Ich časti sme postupne A/B testovali a postupne tak zvyšovali predajnú konverziu.

Dosiahnuté výsledky sa z pohľadu priemeru v e-commerce odvetví (2% miera konverzie) môžu zdať nedostatočné. Pri posudzovaní výsledku je však potrebné zobrať do úvahy cenu predávaného produktu. V našom prípade sa jedná o luxusné produkty s cenovkou od 1000 do 6000 eur. Dosiahnutá 0,73 % konverzia je preto naozaj vynikajúca. Samotná predajná stránka však nie je jediným rozhodujúcim faktorom. Naopak veľmi silnú úlohu zohráva tiež správne zacielenie a nastavenie reklamy.

Dodané služby

  • Audit produktu
    Odporúčania pre zadanie
    Základný audit produktu - Lean canvas, Jedinečná predajná výhoda, SWOT analýza, Persóny, Cesty zákazníka, Before / After State, Jobs to be done. Príprava zadania.
  • Copywriting
    Predajné texty
    Tvorba predajných textov pre jednotlivé časti funnelu. Testovanie viacerých variant textu pre rôzne cieľové skupiny.
  • Wireframe
    Prototyp stránky
    Návrh čiarového rozkresu stránky.
  • Webdizajn
    Realizácia stránky
    Webdizajn stránky s dôrazom na minimalistický vzhľad a vyniknutie fotografií diamantových šperkov.
  • A/B testovanie a optimalizácia konverzie
    Overovanie hypotéz
    Postupné testovanie viacerých variánt nadpisov, predajných textov, obrázkov ako aj rôznych variánt hlavičiek.

Priebežné výsledky

< 1s

Doba načítania stránky

> 0,73%

Konverzný pomer

1380

jedinečných návštevníkov

> 10

jedinečných predajov

Spolupráca s Ardiama.sk

  • 1. Štúdiová fotografia, still life fotografia a fotenie interiéru Výdajne Ardiama v Banskej Bystrici
  • 2. Návrh a realizácia e-commerce riešenia vrátane integrácií externých služieb a importov produktov
  • 3. Návrh komplexných predajných funnelov s nákupom cez dodané e-commerce riešenie
  • 4. Monitoring výkonnosti biznisu, pravidelné SEO audity, sledovanie kľúčových slov a sociálnych zmienok
  • 5. Mesačná správa webu, aktualizácie, vylepšenia a optimalizácia
Zaujíma vás ako web vyzerá a funguje? Prejsť na predajnú stránku

Chcete zvýšiť efektivitu svojich marketingových kampaní?

Spojte sa s nami
FuturDIGITAL