Audit, zadanie, návrh a realizácia prototypu e-commerce a vlastnej témy na platforme Woocommerce. Predajné funnely. Monitoring biznisu.
Mastichaterapia je zabehnutá spoločnosť zameraná na výrobu a predaj doplnkov výživy z pravej chioskej mastichy. Ponúka prírodné doplnky výživy zamerané na zdravie tráviaceho traktu, ústnej dutiny, zvyšovanie imunity a prevenciu pred vznikom ochorení. Okrem predaja poskytuje tiež telefonické a online poradenstvo.
“Vďaka skvelej spolupráci s tímom MastichaTerapia sa nám podarilo dosiahnuť výborné výsledky. A v spolupráci naďalej pokračujeme.”
MastichaTerapia je etablovaná značka pôsobiaca na trhu od roku 2014. Pôvodný e-shop bol postavený na platforme Woocommerce. V priebehu rokov bol systém doplňovaný o stále nové rozšírenia bez dostatočnej kontroly existujúceho modulového zloženia a konzistentného prístupu ku aktualizácii "front-endu". V administrácii bolo postupne nainštalovaných viac ako 100 pluginov, z ktorých sa reálne používala iba polovica. Riešenie nebolo možné aktualizovať a dochádzalo k častým výpadkom (bezpečnostné diery, malware). S pôvodným developerom navyše nefungovala komunikácia a nebolo možné robiť postupné optimalizácie smerujúce k zvýšeniu rýchlosti, optimalizácii používateľského zážitku a hlavne k dlhodobému zvyšovaniu konverzie webu.
Pri návrhu riešenia sme vychádzali z hĺbkového auditu značky, ako aj samotného existujúceho Woocommerce riešenia. S objednávateľom sme prediskutovali všetky požiadavky na integrácie a rozšírenia systému do budúcnosti. Vzhľadom na dobré skúsenosti klienta s administráciou Wordpressu a jednoduchší prechod na nový systém sme sa rozhodli pre použitie platformy Wordpress / Woocommerce aj v novom riešení. Ako súčasť systému sme naplánovali realizáciu modulov na mieru a API integrácie. Pre podporu konverzie reklamných kampaní samostatné predajné stránky (mimo platformu Wordpress).
Na základe zadania sme postupne vytvorili funkčný prototyp e-commerce postavený na stacku Woocommerce + Elementor. Prototyp sme spolu s objednávateľom priebežne testovali. Po dokončení všetkých modulov prototypu sme pristúpili k nakódovaniu grafiky do responzívnych html šablón a ich následnému napojeniu na Woocommerce - tvorba vlastnej Wordpress šablóny. E-shop sme napojili na externé služby používané objednávateľom pomocou vlastných na mieru vytvorených pluginov (Comgate). Po vylepšení a presune obsahu (s dôrazom na zachovanie dobrých pozícií vo vyhľadávaní) sme riešenie pripravili na presun na produkčnú verziu. Po presune pôvodného riešenia do módu údržby sme synchronizovali dáta (objednávky, recenzie, používatelia) a web previedli do "ostrej" prevádzky. Okrem samotného B2C riešenia sme pre klienta zrealizovali tiež vytvorenie samostatného B2B riešenia velkoobchodu (s podobnými integráciami). Okrem toho pracujeme na tvorbe predajných funnelov (pre zvýšenie konverzie reklamných kampaní).
Spustením e-commerce riešenia naša práca ďalej pokračuje. Po nasadení pôvodných aj nových analytických riešení a vďaka ich priebežnému monitoringu postupne optimalizujeme jednotlivé časti e-commerce riešenia. Okrem bežných analytických dát klientovi poskytujeme hĺbkový monitoring biznisu postavený na prepojení všetkých základných kanálov (Google Analytics, Google Search Console, Google Ads, Facebook / Instagram reklama) pomocou AI technológie. Súčasťou našej priebežnej práce je tie monitoring zmienok, sledovanie pozície indexovaných kľúčových slov a pravidelné hĺbkové audity SEO. O výsledkoch našej spolupráce vás budeme priebežne informovať.
Doba načítania stránky
Google Lighthouse audit
Miera konverzie
Doba realizácie
“S Futur Digital sme pod vedením Petra Hrnčiara spolupracovali na redizajne existujúceho eshopu. Oceňujem prehľadné počiatočné návrhy grafiky, analýzu stránky z pohľadu UX a množstvo nápadov a vylepšení, ktoré do novej verzie stránky priniesli.”